söndag 2 mars 2014

Älsklingsfärg och blomma


Igår firades svägerskan som nästa helg fyller 60, men då är hon på Teneriffa. Här kan man se vilka färger jag och mina två systrar gillar, vi har alla tre köpt liknande färgnyanser på blommorna till svägerskan. Vad vår svägerska har för älsklingsfärg eller om hon ens har någon vet jag inte. Vi får väl skylla på att vi inte känt henne så länge.
 Alla tre vackra buketter i mitt tycke.


En trevlig eftermiddag och kväll men massa god mat och tårtor och vin för dem som äter det. Själv avstod jag och det går bättre än vad jag trodde det skulle göra, jaghar alltså karaktär :) Det trodde jag väl aldrig. Om någon funderat så är jag väldigt social, gillar till och med att prata mycket säger mina kollegor:) jag gillar bara inte att vistas i stora nya folkmängder och med en familj så stor som min behövs det ju inte heller.
 Buketten som jag köpte , Ranunkler är en absolut favoritblomma hos mig.


Sedan har jag äntligen fått svar på alla prover som togs på mig för två veckor sedan. Allt var inte bra så fler undersökningar skall göras, tex gastroskopi. Någon som har någon erfarenhet av det? eller förresten jag vill inte veta om erfarenheten inte var bra. Jag har redan hört att det är jobbigt, hemskt och jag vet inte allt. Usch undersökningar gillas inte men finns väl inte så många alternativ.  
Nu känns det i varje fall som våren är på väg lite gran, fast idag har det kommit snöregn. Men hoppas kan vi ju.
Ha en skön söndagskväll.
KRAM 

1 kommentar:

  1. Blommor i alla färger och nyanser är så vackert, svårt att säga vilken blomma och vilken färg som är vackrast.
    Hoppas det går bra för dig på undersökningen, vännen, jag ska hålla mina tummar för dig!
    Ha en fin vecka!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥