måndag 10 september 2012

Åtminstone lite större än en näsduk



ser jag sa maken när jag la ut dem på pallen.


Hej!
Ja den är färdig min lilla palldyna, blev ganska så söt och betydligt finare än en näsduk:)
Helst skulle jag vilja klä in hela pallen i mormorsrutor, såg i en virkbok en cykel som var helt täckt med mormorsrutor och då är väl en liten pall ingenting. Grejen är den att jag inte är helt på det klara med hur det skall gå till, men det kanske jag kommer på så småningom. Om inte så är jag nöjd med en dyna till ovansidan.


Slutresultatet får jag visa en annan gång.
Ha det gott!

KRAM

1 kommentar:

  1. Så fint det blir och så fräscha färger! Mormorsrutor är roligt att virka, jag har just virkat en kudde och håller på med ytterligare en filt.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥